kokosowy pudding z tapioki z jeżynami

tapioka1

Pewnie już to wspominałam, ale po moich paru „słodkich latach”, kiedy to miałam w zwyczaju żywić się wyłącznie sercami korzennymi, nadeszła era słonego, która to znów trwała niezłomnie do niedawna, a podczas której wszystko, co nie- a) wytrawne, b) słone, c) pikantne, mogło dla mnie nie istnieć. Ze zdziwieniem zauważam ostatnio u siebie osłabienie tego ekstremum , co mnie cieszy przeogromnie, bo dzięki temu poszerzam horyzonty jak wścieknięta po latach słodyczowej posuchy.

Tapioka jest ekstra, pudding z niej lata już od długiego czasu po internetach, więc mój wybór padł na to cudeńko – w ramach przeproszenia się ze słodkim. Po pierwszym razie już dobrze wiedziałam, że uzależnię się głęboko. Obecnie to moje ulubione śniadanie i wariacji wypróbowałam sporo sporo. Ta tutaj, z kokosem, wanilią i kwaśnymi jeżynami jest moim numerem jeden.

tapioka2 tapioka3

2 Komentarze

  1. Nigdy jeszcze nie jadłam tapioki, jestem strasznie ciekawa jak smakuje.

    09/09/2016 o 9:30 am

    • Tapioka sama w sobie nie ma smaku, raczej służy jako zagęszczać i tworzy pudding, więc można ją dowolnie zaromatyzować 🙂 Mleko kokosowe, to mój absolutny faworyt 🙂
      Pozdrawiam!

      10/09/2016 o 7:00 pm

Skomentuj

