Kuchnia w maju

kur1

Ze znacznym poślizgiem, biję się w pierś, zapraszam do nowego numeru Magazynu Kuchnia. W związku z tą sesją mój dom przemienił się na kilka dni w prawdziwą, pachnącą piekarnię. Ciasta i chleby rosły na potęgę i momentami wręcz nie mogłam ich ujarzmić, ale muszę przyznać, że przepisy, które otrzymałam od Redakcji były wybitnie świetne i wszystkie wypieki znikały w zastraszającym tempie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Okrągły chlebek z pesto wszedł już na stałe do mojego kulinarnego repertuaru i zdążył obskoczyć parę imprez budząc powszechny zachwyt. Jak dodać, że jego przygotowanie jest banalnie proste, czego zupełnie nie zdradza spektakularny efekt końcowy, to po prostu nie można go nie spróbować:)

kur4 kur2 kur3

2 Komentarze

  1. mniam!!! rewelacja! jakie pyszności!!!<3 zapraszam do mnie http://www.sileshion.com

    17/05/2014 o 11:02 pm

Skomentuj

