‚Kuchnia’ w marcu

marzec3

Magazyn KUCHNIA przeszedł ostatnimi czasy mały lifting i najnowszy numer, który od kilku dni jest do nabycia, to już odświeżona Kuchnia w nowej odsłonie:)

Ja tym razem zmierzyłam się z klasyką, a mianowicie z crème pâtissière. Pomysł Redakcji był taki, by przygotować podstawowy krem cukierniczy, a następnie wykorzystać go do produkcji smakołyków znanych na całym świecie. Były więc eklery, mille-feuille i inne pyszności, które, mając bazowy krem, robi się szybko, łatwo i przyjemnie. Przyjemnie też się zjada – nie będę ukrywać;)

Przygód, jak zwykle, było kilka, ale najboleśniejsza była ta, kiedy zamiast pięknie wyrośniętych eklerków, z piekarnika wyjęłam naleśniki… Okazało się, że nie wystudziłam należycie masy ptysiowej i ciacha ni mniej ni więcej, po prostu klapły! Dlatego jeśli zdecydujecie się skorzystać z przepisów, a tak jak ja jesteście eklerkowymi lajkonikami, nie powtórzcie przypadkiem mojej gafy i dajcie ciastu trochę czasu:) Samego kremu natomiast dwukrotnie musiałam dorabiać. Był tak pyszny, że jedna łyżka trafiała do deserów, a druga wprost do mojej paszczy. Dlatego też nauczona doświadczeniem, polecam przygotować od razu więcej!

Polecam zatem nową Kuchnię, bo tam już zdecydowanie pachnie wiosną! A poniżej parę dodatkowych zdjęć z sesji.

marzec6 marzec1 marzec5 marzec4

Miałam też okazję przygotować zdjęcie promocyjne dla marki TaoTao, z którą również współpracuję:)

marzec2

4 Komentarze

  1. Nata, jak to było… „No co ja mogę? Gratulejszyn”! 🙂 Jak zwykle pięknie! 🙂 Uściski! :*

    23/02/2014 o 12:14 pm

  2. mam i się już zasadzam na to jabłkowe 🙂

    23/02/2014 o 10:33 pm

Skomentuj

