czekoladowe łyżeczki

łyżeczki czekoladowe1

W Krakowie zima nadal nie zaszczyciła nas swoją obecnością. Sama nie wierzę, że to piszę, ale teraz to już chyba wolałabym wiosnę, nawet kosztem pominięcia śniegu. Śnieg, to ja lubię na Święta. I mam tu na myśli Boże Narodzenie;) Teraz już mi nie zależy. I chociaż temperatura, jak dla mnie, panuje wymarzona, to – dziwnie mi to pisać – chciałabym trochę słońca na ołowianym niebie.

Zimy nie ma, ale od tak dawna marzyłam o zimowych czekoladowych łyżeczkach do rozpuszczania w gorącym mleku, które już dość dawno zauroczyły mnie na blogu Call Me Cupcake, że przymknęłam oko na fakt, że rogrzanie po powrocie z pracy czy zakupów nie jest mi konieczne. Niby nic, przepis w zasadzie żaden, bo cóż to za filozofia rozpuścić trochę czekolady? A jednak cieszy. Cieszy swoją urodą, a jeszcze bardziej tym, jak po zanużeniu w mleku zmienia je w gorącą czekoladę.

łyżeczki czekoladowe2 łyżeczki czekoladowe5 łyżeczki czekoladowe4 łyżeczki czekoladowe3

4 Komentarze

  1. Piękne zdjęcia, tylko pozazdrościć talentu!

    31/01/2014 o 7:22 pm

    • Jej, bardzo dziękuję, chociaż na aż takie pochwały z pewnością nie zasłużyłam 🙂

      30/03/2014 o 11:50 pm

  2. Bardzo ciekawy pomysł i jeszcze ciekawsza prezentacja 🙂 W sumie takie łyżeczki mogą stanowić fajne dopełnienie jesiennego lub zimowego wieczoru.

    11/02/2014 o 8:49 pm

Skomentuj

