nasze morze 2013

gdańsk2

Fakt, że trochę czasu już minęło od drugiej, wrześniowej części moich wakacji, ale niestety dopiero teraz udało mi się wygrzebać z uporządkowaniem i ocenzurowaniem zdjęć;)

Nie wiem nawet co mam napisać o tych paru dniach spędzonych w Gdańsku i Gdyni i w dodatku wczesną jesienią! Czekałam dwa lata, by znów zobaczyć moje ukochane morze, a jak już je ujrzałam, zachwyciło mnie tak, jak tylko ono potrafi. Gdyby nie to, że pobyt był krótki, a chciałam odwiedzić parę starych kątów, to stałabym całymi dniami na brzegu i wpatrywała się w ten szary i bury horyzont. Sztormowa pogoda tylko podsycała nostalgię, która zawsze towarzyszy mi na naszym wybrzeżu. Lepiej nie mogło być.

Pierwszy raz byłam nad morzem właściwie po sezonie. Brakowało mi tych przewalających się tabunów turystów, które wpisane są w znany mi nadmorski krajobraz i które niezmiernie uwielbiam (wiadomo – tłum, to moje środowisko:)), ale z drugiej strony znikające po kolei budki z pamiątkami i coraz rzadziej wyczuwalny zapach smażalni też miał pewien urok kończącego się lata. Na szczęście nie wszystkie mi pozamykali i przez cały pobyt jadłam flądrę (co zostało uwiecznione na jednym z poniższych fotosów – ja z charakterystycznym „dzióbkiem” i flądrą;)). Zmieniały się tylko dodatki.

Wracając zahaczyliśmy wraz z Gregorem o Warszawę, gdzie w towarzystwie Przyjaciół spędziliśmy równie owocne dwa dni:)

gdańsk1

gdańsk3 gdańsk4 gdańsk5 gdańsk6 gdańsk7 gdańsk8 gdańsk9 gdańsk10 gdańsk11 gdańsk12 gdańsk13 gdańsk14 gdańsk15 gdańsk16 gdańsk17 war

2 Komentarze

  1. Kocham polskie morze, ale tylko te jego fragmenty, które nie oblepiają tłumy smażących się turystów. Wrzesień to dobra pora na spacery i podziwianie Bałtyku.

    05/11/2013 o 9:59 am

    • Ja również je kocham 🙂 Ale właśnie te tłumy turystów dla mnie robią klimat 😉

      05/11/2013 o 1:55 pm

Skomentuj

