babeczki z greckim likierem

babeczki greckie1

Kraków tonie w mrzawce, a ja mam tyle do zrobienia, że zrobiłam sobie muffinki.

Połączenie białej czekolady i greckiego likieru na bazie ouzo, który przywieźli mi z wakacji Rodzice, może wydać się ryzykowne, ale alkoholu w babeczkach jest jak na lekarstwo – tak dla podkręcenia smaku. Mglisty, anyżowy aromat wódki jest ledwo wyczuwalny, ale daje przyjemne doznania. A w razie stwierdzonej niechęci do lukrecjowych woni, nic nie stoi na przeszkodzie, by zrezygnować z tego składnika.

Chciałabym uprawić tutaj dziś jeszcze nieco prywaty, a mianowicie zaprosić Was na wystawę Węgiel BOOM!, która zacznie się już w najbliższą sobotę w Katowicach. W ramach tego wydarzenia zostałam poproszona o poprowadzenie warsztatów fotografii kulinarnej (21.09.), więc jesli ktoś z Was mieszka w okolicy i ma ochotę podyskutować o zdjęciach jedzenia lub powymieniać się doświadczeniami – będzie mi bardzo miło się spotkać:)

babeczki greckie2 babeczki greckie3 babeczki greckie4

2 komentarze

  1. Chyba by mi posmakowały patrząc po ich składzie;)

    12/09/2013 o 11:22 pm

Skomentuj

