wrześniowa KUCHNIA

k1

Zapraszam serdecznie do nowego numeru miesięcznika KUCHNIA! Tym razem miałam przyjemność przygotować wrześniową, jesienną okładkę i sześć ciast z jesiennymi owocami. Obyło się bez większych przygód, chociaż, trzeba to otwarcie powiedzieć, nie jestem mistrzem cukiernictwa. Jeden placek wymagał co prawda powtórnego pieczenia, bo ciągle nie byłam usatysfakcjonowana jego wyglądem, ale ostatecznie udało się. Muszę przyznać, że ciasta, które we wrześnowym numerze proponuje KUCHNIA, są dosyć pracochłonne, ale warto znaleźć chwilę, zaszyć się w kuchni i trochę przy nich poczarować – efekty są zniewalające i nawet nie umiałabym powidzieć, który z wypieków smakował mi najbardziej!

k2 k3

Poniżej tradycyjnie prezentuję parę zdjęć (moich ulubionych), które nie znalazły się w gazecie.

k6 k4 k5 k8 k9

9 Komentarzy

  1. Wssspaniałe! 🙂

    31/08/2013 o 2:52 pm

  2. cudowne zdjęcia! nie mogę się wprost napatrzeć (jak zawsze zresztą 🙂

    31/08/2013 o 3:25 pm

  3. Zachwyciło mnie migdałowe z musem jabłkowym, ale jest okropnie wymagające.. 🙂 a zdjęcia piękne, nic dodać, nic ująć!

    31/08/2013 o 4:11 pm

    • Dziękuję 🙂 Co do ciasta, to faktycznie, trochę się trzeba przy nim napracować, ale trudność jest znikoma, a smak wyborny, więc nie pozostaje mi nic, tylko polecić 🙂

      02/09/2013 o 10:20 pm

  4. Aga

    Pani Natalio – gratulacje! piękna okładka! lecę do kiosku kupić wrześniową Kuchnię 🙂

    24/09/2013 o 11:24 am

  5. Just superb work!! Gorgeous!

    23/09/2014 o 6:42 am

Skomentuj

