Czas Wina

czas wina

Niedawno miałam przyjemność współpracować z magazynem winiarskim Czas Wina. W najnowszym, sierpniowo-wrześniowym numerze można znaleźć dwa moje przepisy, garść zdjęć i kilka słów o jesiennej nostalgii. Serdecznie zapraszam:)

Bo dziś jest 1 sierpnia, czyli, jak dla mnie, zaczęła się jesień! Co roku to mówię budząc sprzeciw interlokutorów, którzy starają się mnie przekonać, że lato jeszcze młode. Ja tam jednak wiem swoje! Wczoraj idąc na zakupy poczułam już ten rozdzierający powiew jesieni, a moim oczom ukazał się najbardziej sentymentalny ze wszystkich widoków – deszcz żółtych liści. Jeszcze trochę i cienie się wydłużą, a powietrze nabierze ziemnego zapachu. O tak, to jest to na co czekam z drżeniem serca każdego roku!

Dziś też pierwszy dzień mojej sierpniowej abstynencji! To już jedenasty raz. Wish me luck:)

12 Komentarzy

  1. Pięknie smaczne zdjęcia!
    A jesień…myśląc o alei pożółkłych kasztanowców, którą ostatnio jechałam, już nie mam wątpliwości, że zgadzam się z Tobą:) i też się z tego cieszę 😉

    01/08/2013 o 10:56 pm

  2. Super fotki. Ciesze sie, ze znajda sie w moim ulubionym Czasie Wina, z ktorym tez czasami wspolpracuje. Co do jesieni, to w Krakowie kazda pora roku jest super!

    02/08/2013 o 1:07 am

  3. Natalia! to znaczy, że Ty lubisz czy, wręcz przeciwnie, jesień? Jeżeli tak, to, o matko, jesteśmy soulmates! ja czuję tak samo, od 1go sierpnia zaczynam łapać oddech; ale co z tą abstynencją, od alkoholu??? tak totally?

    04/08/2013 o 11:25 am

    • Tak, kocham jesień! Rozumiemy się 🙂
      A abstynencja absolutna! Sierpień, to miesiąc trzeźwości (jeszcze z czasów solidarności) i ja to bardzo, ale to bardzo poważnie traktuję 🙂

      29/08/2013 o 11:22 am

  4. uwielbiam dobre wina, gratuluję:0

    04/08/2013 o 5:48 pm

  5. zdjęcia jak zwykle piękne 🙂

    05/08/2013 o 8:48 am

  6. Zdjęcie jak zwykle genialne! Czyta się lekko i eh… sielskie klimaty! Pozazdrościć. Niech mi będzie wolno zaprosić autorkę mojego ulubionego bloga, na mój własny, skromny, ale dzielnie się rozwijający 🙂 http://gospodaliteracka.wordpress.com/

    06/08/2013 o 7:17 am

    • Dziękuję za tak miłę słowa i za zaproszenie! Już skorzystałam 🙂

      29/08/2013 o 11:21 am

Skomentuj

