koktajl ananasowy

koktail ananasowy1

Już miały być wakacje, już miało być wolne. Ale nie. Obowiązków jakby przybywa. Niby miłych, ale związanych z taką ilością stresu, że po nocach spać nie mogę. Ale dziś mamy w Krakowie deszczową pogodę, a przy takiej pogodzie zdecydowanie lepiej mi się pracuje. Więc już nie marudzę i zabieram się za robotę. Sama się przecież nie zrobi!

A wczoraj umiksowałam taki oto koktajl ananasowy. Podpatrzyłam go na Good Food Fest i nieco zmodyfikowałam. Jest pyszny, zwłaszcza dzięki ostrej, papryczkowej nucie.

koktail ananasowy2 koktail ananasowy3

2 Komentarze

  1. Aga

    Podoba mi się ta ostra nuta w ananasie i kolor. U nas dzisiaj też chłodniej, faktycznie znacznie trzeźwiej człowiek funkcjonuje w taką pogodę. Ściskam!!

    11/07/2013 o 12:52 pm

Skomentuj

