sernik limonkowy

limonkowy sernik1

Sernik, to nie jest moje ulubione ciasto. Jednak nasłuchałam się ze wszech stron tyle o limonkowym jego wydaniu na spodzie z ciasteczek, że moja wyobraźnia poczęła działać na bardzo wysokich obrotach. Za kwasami, jak by to nie brzmiało, przepadam, oj przepadam, dlatego bez większej walki dałam się skusić na ten placek. I nie pożałowałam! Co innego moja talia… Jest boski i nie waham się go wychwalać! Ja, sernikowy sceptyk.

Przepis, nieco zmodyfikowany, pochodzi z Moich Wypieków.

limonkowy sernik3

limonkowy sernik4

limonkowy sernik2

One response

  1. Bardzo lubię limonkę w każdej postaci, ale sernika jeszcze nie próbowałam. Wygląda bardzo smacznie i coś czuję, że by mi bardzo posmakował;)

    23/05/2013 o 7:00 am

Skomentuj

