kwietniowa KUCHNIA i ja

gaz3

W najnowszym numerze KUCHNI znalazło się pięć moich zdjęć obrazujących przepisy na wieprzowinę. Tym razem sesja przebiegała bez większych przeciwności, wyłączając brak dwóch golonek przednich w moim sklepie mięsnym – ostatecznie zastąpionych jednym przednim i jednym tylnym. Nie byłam świadoma, że może to być taki kawał mięsa, zważywszy, że z golonką ani czynnie, ani biernie nie miałam jak dotąd styczności, a raczej na jej widok odwracałam wzrok. Jednak ugotowana w piwie imbirowym i upieczona w marynacie z dżemu pomarańczowego nawet mnie, golonkowego sceptyka, zachwyciła!

Reszta mięsiw też była smaczna. Zwłaszcza soczysty pieczony boczek z zieloną salsą – prawdziwy przysmak!

gaz1

gaz2

A tu jeszcze dwa (moje ulubione) zdjęcia z sesji, które nie znalazły się w magazynie:

gaz4

gaz5

14 responses

  1. Nata, przygotowanie potraw bez przeciwności losu się nie liczą. 😀 Więc ciesz się, że chociaż z golonkami miałaś przejścia. 😀
    Zdjęcia superowe, a już to przedostatnie – mnie zastrzeliło! 🙂

    26/03/2013 o 10:23 pm

    • Hehe, dzięki Małgoś! A co racja z tymi przeciwnościami, to racja 🙂

      04/04/2013 o 12:41 am

  2. Aga

    Moją ulubioną jest ostatnia fotka, z wydaniem drukowanym już się zapoznałam i przyznam, że wyjątkowo w mą pamięć zapadł boczek z zieloną salsą. Całuję!!

    27/03/2013 o 9:23 am

  3. Świetne zdjęcia, nie dziwię się, że zostały docenione również przez czasopismo Kuchnia.

    27/03/2013 o 4:55 pm

  4. Agnieszka Krach

    Natalia, rzeczywiście przedostatnie zdjęcie powala…szkoda, że go nie docenili…ale to kwestia gustu

    28/03/2013 o 11:20 am

    • Agnieszka, wiedziałam, że mnie zrozumiesz 😉 Dzięki!

      04/04/2013 o 12:42 am

  5. Życzę wszystkim miłośnikom dobrej kuchni zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych.

    30/03/2013 o 11:37 am

  6. Alicja

    Witam, piękne, stylowe, rustykalne te zdjęcia. Bardzo mi się podobają. Podziwiam Pani talent. Serdecznie pozdrawiam!

    03/04/2013 o 10:52 am

  7. PIĘKNA sesja! POzdrowienia cieplutkie 🙂

    03/04/2013 o 7:23 pm

Skomentuj

