płatki owsiane

płatki

Dziś wreszcie dojrzałam do tej decyzji – zakupiłam pierwsze EVER opakowanie płatków owsianych! Ciągle gdzieś je widzę, ciągle o nich słyszę, a nigdy nie miałam okazji pokosztować! W moim Domu Rodzinnym płatki takie nie były zbyt popularne, chociaż sformułować to w ten sposób, to i tak nadużycie. Często był za to grysik, który zapamiętale rozprowadzałam po bokach talerza, by wydawało się, że już mniej zostało (pamiętam, że patent ten sprzedała mi moja zacna Kuzynka Kashira;)). Szał był natomiast niesamowity, kiedy wujek z Hameryki przysłał zbożowe poduszeczki wypełnione czymś na kształt galaretki truskawkowej – oczywiście jawną profanacją było zjedzenie ich z mlekiem. Jedyny słuszny sposób, to na sucho, prosto z kartonu! Teraz nadal takie uwielbiam, ale z nadzieniem kokosowym.

A na płatki owsiane jeszcze nie mam pomysłu, będę musiała poszperać w przepastnych czeluściach internetu w poszukiwaniach inspiracji. Mam nadzieję, że efekt dorówna mojemu obrazowi tak osławionej owsianki!

Inspiracją było dla mnie to piękne zdjęcie🙂

8 komentarzy

  1. Nie wierzę! Gdzie Ty się uchowałaś? Nie jadłaś płatków? U mnie w domu zupy mleczne były na porządku dziennym, mama pasła nas kaszą manną. A co to jest ten grysik, czy to coś takiego jak zacierki na mleku?
    Polecam owsiankę zapiekaną z miodem i śmietanką 🙂

    07/03/2013 o 10:27 pm

  2. płatki owsiane to podstawa zdrowego śniadnia

    07/03/2013 o 11:48 pm

  3. Kuraramane

    crumble jabłkowe z płatkami owsianymi, musisz spróbować, wystarczy do kruszonki dodać płatków 🙂
    Poza tym, polecam (zwłaszcza znawcom smaków) przynajmniej raz spróbowac owsianki ugotowanej na wodzie jedynie ze szczyptą soli (po Szkocku). Najlepszy sposób na docenienie smaku i wybranie samemu produktów z którymi najlepiej się połączy.

    08/03/2013 o 4:29 pm

  4. Bea

    Naprawde?!? Nigdy nie jadlas platkow owsianych? Wow, niesamowicie trudno mi w to uwierzyc… 🙂

    19/03/2013 o 5:01 pm

Skomentuj

