marcowa KUCHNIA i ja :)

Kuch1

Znowu miałam okazję przygotowywać zdjęcia dla KUCHNI. Tym razem, zanim oczywiście przystąpiłam do fotografowania, piekłam pasztet – pierwszy w życiu (nie przepadam, więc nie kosztowałam, ale znawcy twierdzili, że wyborny;)), suszyłam kacze piersi, upychałam boczek w osłonkę poliamidową, nastawiałam zakwasy… Cóż mi pozostaje, jak tylko polecić nowy numer miesięcznika, zwłaszcza, że obfituje w zdjęcia naszych mega-zdolnych polskich Blogerek:)

Kuch2

Kuch3

Kuch4

Kuch5

8 responses

  1. Jak zwykle piękne zdjęcia 🙂 Nie mam jeszcze kuchni, ale z pewnościa kupię, jak zawsze. Gratuluję kolejnej sesji!

    26/02/2013 o 5:32 pm

  2. fantastyczne fotografie, jestem szczerym fanem!
    powinnaś robić jakieś warsztaty itd

    26/02/2013 o 6:44 pm

  3. Nata, nie pozostaje mi nic innego, jak jeszcze raz powiedzieć (tym razem już z magazynem w ręku), że cała sesja super! 🙂

    26/02/2013 o 7:24 pm

  4. Piękne zdjęcia!

    27/02/2013 o 7:22 am

Skomentuj

