półeczka

półeczka1

Do niedawna przebycie mojego mieszkania od drzwi do balkonu przypominało slalom. Niby moich rupieciowych staroci nie jest aż tak dużo, jednak dotąd zalegały w różnych miejscach podłogi, by zawsze były na podorędziu, a tym samym niejednemu człekowi życie przeleciało przed oczami gdy uprzednio potknąwszy się, ratował skórę przed upadkiem, a pośladki przed ugodzeniem tasakiem, lub innym ostrym narzędziem licznie stojącym na sztorc w promieniu paru dobrych metrów. Porozrzucane między fotelami krachle i stare deski z zardzewiałymi gwoździami mogły przywodzić na myśl obraz po godnej libacji, a na różnej maści skrzynkach zaczęły pojawiać się firany pajęczyn. Długo mi to zajęło, ale wreszcie doszłam do wniosku, że żyć coraz trudniej w tych partyzancko-polowych warunkach, więc powzięłam decyzję o zakupie półeczki. No i jest:) Najprostsza na świecie, z przeznaczeniem do piwnicy. W kwestii półeczek nie mogło spotkać mnie nic lepszego:)

półeczka2

półeczka3

10 Komentarzy

  1. Justyna K.

    Decoupage’owy wieszak… ❤

    29/01/2013 o 4:26 pm

  2. Ha ha u mnie na początku była jedna półka, teraz jest cały przydasiowy regał i dwie szafki 🙂 Obok pod ścianą stoi część dech, ich reszta w piwnicy. Tylko ja mam fioła na punkcie porządku i u mnie wszystko jest kolorystycznie ułożone 😉 A z Twojej przecudownej półeczki na pewno ‚ukradłabym’ materiał a’la ‚worek do ziemniaków’ 😉 najprostsze rzeczy – najtrudniej dostać..
    Pozdrawiam !

    29/01/2013 o 4:38 pm

  3. Zazdroszczę 😀 Jak Ci się coś znudzi, to ja chętnie przygarnę 😀

    29/01/2013 o 4:40 pm

    • hehe 😉 Ale u mnie wcale tak dużo tego nie jest 🙂

      29/01/2013 o 6:17 pm

  4. kfiatuh

    cudne cudne rupiecie!
    kochana pokaz jeszcze stoly!!
    (bo cos czuje, ze masz stol od mojej babci -ten na chyboczacych nozkach 🙂
    ewentualnie inne blaty, lady deski, stolnice czy co tam jeszcze masz :))
    wszystko u ciebie pyszne! i strawy i zdjecia!
    chce jeszcze :))

    29/01/2013 o 7:12 pm

    • 😀 Hłe, hłe, no może coś kiedyś jeszcze pokażę, chociaż nie wiem czy to takie ciekawe 😉
      Dzięki za miłe słowa 🙂

      29/01/2013 o 7:33 pm

  5. półeczka godna fotografa kulinarnego 🙂

    30/01/2013 o 10:28 am

Skomentuj

