nowe zdobycze

zdobycze1

Witam w Nowym Roku!:)

Odespawszy sylwestrową zabawę, na której to ja przeistoczyłam się w mężczyznę, a mój Mąż i Brat w kobiety, sfotografowałam moje niedawne zdobycze, w których posiadanie weszłam za pośrednictwem mego Kuzyna, który znając moje zamiłowanie do starzyzny ma zawsze oczy i uszy szeroko otwarte;) Świeże nabytki, to nowy-stary zestaw odważników oraz piękny gliniarz. Sądzę, że się przyjmą:)

(Ten akapit sponsorowało słówko ‚mój’ we wszystkich wariacjach;))

A w piekarniku siedzą właśnie muffinki, gdyż napadło mnie nieludzko na coś słodkiego, jak to zwykle bywa, kiedy akurat nie uświadczysz żadnego otwartego sklepu po tej stronie Uralu. Pachnie wybornie, z czego wnoszę, że się na nich nie zawiodę. Bardzo dziwne rzeczy podziały się natomiast z polewą czekoladową, ale może jeszcze ją jakoś odratuję. W najgorszym razie będzie lukier;)

zdobycze2

10 Komentarzy

  1. A ten szpadelek, tudzież szpachelka, tylko dziwna taka. to co to takiego?

    02/01/2013 o 1:34 am

    • Szczerze powiedziawszy pewności nie mam, ale ja tym sikam zioła 🙂

      02/01/2013 o 10:24 am

  2. No i dlaczego nie mieszkam w K.?! 🙂 K. stare i piękne, to i gadżety na poziomie macie. 🙂 Pięknie. Pięknie jak zawsze. 🙂
    Najlepszego w Nowym Roku. 🙂

    02/01/2013 o 10:07 am

    • hehe, ale Wy też nie możecie narzekać! A akurat Gdańsk, to ja kocham miłością żywą i gorejącą 🙂
      Dzięki Małgoś za miłe słowa 🙂

      02/01/2013 o 10:25 am

  3. zawsze podobały mi się takie odważniki 🙂

    02/01/2013 o 10:53 am

  4. Ciekawe czy w Łodzi znalazłabym takie cudeńka…Chociaż mam już tyle różnych gadżetów kuchennych, że chyba poczekam, aż wybudujemy z mężem dom 😉

    04/01/2013 o 8:06 pm

    • Właśnie, brak miejsca jest główną przeszkodą. Ja również kocham się w starociach, ale coraz mniej mieszkania mi zostaje 🙂

      08/01/2013 o 10:23 pm

  5. Twoje zdjęcia jak zwykle cudne. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym życzę 🙂

    05/01/2013 o 8:12 pm

    • Ogromnie dziękuję i również życzę wszystkiego noworocznego 🙂

      08/01/2013 o 10:22 pm

Skomentuj

