pierniczkowe wesołych Świąt:)

Boże1

W tym roku mam pierniczki zdobyczne, ale cieszą mnie jak mój własny wyrób, bo dostałam je od miłej mi osoby:)

Jutro jeszcze z Oćcem lepię knysze z kruchego ciasta z nadzieniem grzybowym, ubieram choinkę i basta! Zostaną spotkania z Rodziną, które tak bardzo lubię, pałaszowanie świątecznych przysmaków i dużo muzyki. Marzy mi się jeszcze śnieg skrzypiący pod butami w drodze na pasterkę i skrzące się pośród nocy Planty.

I sobie i moim zacnym Czytelnikom życzę wesołych Świąt!:)

Boże3

Boże2

12 Komentarzy

  1. Miły prezent z pierniczków, przepysznie wyglądają. Wesołych;)

    21/12/2012 o 9:07 pm

  2. właśnie, właśnie, gdzie ten śnieg? 😦

    22/12/2012 o 7:16 pm

  3. Natalia! słodkie! Wesołych Świąt:)

    22/12/2012 o 10:42 pm

  4. accantoalcamino

    Tanti cari auguri di Buone Feste, ora traduco la ricetta perchè questibiscotti mi piacciono un sacco ♥

    24/12/2012 o 11:55 am

  5. accantoalcamino

    Non c’è la ricetta 😦

    24/12/2012 o 11:56 am

    • E ‚stato un regalo di un amico 🙂

      24/12/2012 o 12:04 pm

      • accantoalcamino

        Ho letto nella traduzione, ma tu hai una ricetta tradizionale tua per farli? Io amo le spezie e mi piace la tua cucina…Ma questo lo sai già 😉

        24/12/2012 o 12:05 pm

  6. Carolina Mia

    … krásný blog ! Věrka

    27/02/2013 o 6:13 pm

Skomentuj

