uszka 2012 (to nie ich ilość;))

uszka

Moje tegoroczne świąteczne plany kulinarne ograniczą się chyba tylko do ulepionych wczoraj 250 postnych uszek z grzybami i 150 pierogów z kapustą. Chociaż w sercu tli się jeszcze nadzieja, że w przypływie ducha Świąt i przedświątecznej adrenaliny rzucę się w kierunku foremek, zagniotę ciasto i upiekę pierniczki. Ale nawet sobie tego nie obiecuję. Staram się usilnie, wśród ogromu pracy, jaki mnie właśnie teraz doścignął, nie utracić tej cudownej atmosfery oczekiwania na Święta.

A od Gregora dostałam już prezent: półeczkę na moje wszelkie fotograficzne eksponaty:) Już wszystko na niej rozlokowałam i z lubością przyglądam się moim starociom ułożonym w rządku obok siebie.

Jeszcze tylko przyjdzie zrobić parę choinkowych ozdób, udekorować dom i zapakować prezenty.

A dziś fotorelacja z mojego lepienia, ale nie ośmielę się podać przepisu, bo wiem, że każdy ma swój. Sprawdzony i najlepszy. No to smacznych uszek wszystkim:)

uszka1

uszka3

uszka2

14 komentarzy

  1. Zaluje ze u mnie je sie rybna a nie barszcz z takimi pysznymi uszami!

    19/12/2012 o 10:58 pm

    • Ach, rybna też pyszna! Sama bym skosztowała, bo jeszcze nigdy nie miałam okazji 🙂
      Dziękuję za miłe słowa i życzę wesołych Świąt 🙂

      20/12/2012 o 8:40 am

  2. Marta NB

    Cudownie – pysznie wyglądają. Mam nadzieję, że u nas będą równie dobre!!!!!!

    20/12/2012 o 8:20 am

  3. uwielbiam uszka barszczowe, w sumie moglabym tylko jej jeść w święta z barszczem, no i jeszcze pierogi. w sumie nie wiem dlaczego jem tylko w święta jeśli są takie dobre :))))

    20/12/2012 o 9:35 am

  4. Piękne uszka, Wesołych świąt 🙂

    20/12/2012 o 12:06 pm

  5. accantoalcamino

    Complimenti, sono Italiana e ti dico che sono fatti a meraviglia, ciao.

    20/12/2012 o 5:12 pm

  6. Wesolych swiat z USA! Fantastyczny blog!

    21/12/2012 o 2:43 pm

  7. STS

    Pięknie się prezentują. Jak ostatnio robiłam z mamą to nam takie kształtne nie wyszły 😉

    16/10/2016 o 1:12 pm

    • A to się nie ma co zrażać 😛 Mi raz wychodzą takie, raz siakie, że tak powiem 😉

      17/10/2016 o 6:29 pm

Skomentuj

