filmowa relacja z Good Food Fest 2012

Dziś zapraszam na film, który złożyliśmy razem z Gregorem (a właściwie w 90% Gregor), a który kręciliśmy (a właściwie w 90% Gregor;)) podczas tegorocznej, pierwszej edycji Good Food Fest na warszawskim Żoliborzu. To pierwsza część obrazująca pierwszy dzień festiwalu. Mamy jeszcze sporo materiału zarejestrowanego następnego dnia, ale na razie czeka na swoją kolej i więcej naszego wolnego czasu;)

PS Ten wpis sponsorowało słówko ‚pierwszy’ i wszelkie jego postaci;)

PPS Pod koniec filmu można dojrzeć mnie prowadzącą mini warsztaty fotograficzne:)

2 komentarze

  1. Aga

    Cudny obraz, dostrzegłam Ciebie bez trudu, i Cudownego Pana z Frontiery – która z najwyborniejszych serów słynie, mnie tam nie było 😦 mam nadzieję, że kiedyś wygospodaruję trochę większy margines z siebie na takie smaczne i ciekawe przygody! ściskam

    13/12/2012 o 9:24 pm

    • Aga, bardzo żałuję, że Cię nie było – miałabym potencjalnie okazję obaczyć Twe oblicze w tzw. realu 🙂 Mam nadzieję, że następnym razem!
      Dziękuję za pełne przychylności słowa! 🙂

      14/12/2012 o 8:21 pm

Skomentuj

