‚filmowa’ jesień II

 

Późna pora, a ja siedzę ciągle przed ekranem (i sobie jeszcze posiedzę;)), gryzę palce, jak to mam w zwyczaju, gdy mnie gryzą nerwy – równowaga musi być! Przeżywam bowiem ostatnio dość burzliwy okres – zawodowo i emocjonalnie. Winne tu jest głównie moje podejście oraz trwający przy mnie wiernie od samego pacholęctwa, a narastający z wiekiem  galopujący brak wiary w siebie. Życie stawia przede mną nowe wyzwania, a ja, miast się cieszyć i przyjmować na klatę, co los daje, oblewam się zimnym potem z góry na dół w dziwnie wyrazistej obawie przed niepowodzeniem na każdym możliwym polu. To właśnie kwintesencja mego charakteru, a widoków na jakieś pozytywne zmiany nie ma. A przynajmniej ja nie przewiduję. Przyzwyczaiłam się do niego, w końcu ciągniemy razem ten kulawy wózek już kilka… dziesiąt lat;)

Pozostając jeszcze na trochę w nostalgicznym klimacie, nim śnieg zmieni go w równie śliczny oszroniony, ale jednak zupełnie inny, zapraszam na mój drugi jesienny film:) Tym razem piosenka i tzw. ‚wykon’ mój. Zdecydowałam się na ten jakże odważny krok z powodu problemów dotyczących praw autorskich z wykorzystywaniem cudzych utworów. To akurat piosnka, którą gramy na występach razem z kapelą, ale swojej młodzieńczej jeszcze ‚twórczości’ posiadam w nutach dość sporo, więc może i jakaś część tej mojej ‚spuścizny’ ujrzy światło dzienne;)

A smyczki i ‚operatorstwo’ zawdzięczam G.:)

Ps. Chciałam jeszcze z radością donieść, iż drogą kupna nabyłam dziś statyw, więc istnieje uzasadniona nadzieja, iż obraz w kolejnych filmach będzie bardziej stabilny:)

12 komentarzy

  1. Bardzo mi się podoba klimat filmiku. Zazdroszczę Ci tak świetnego głosu;)

    16/11/2012 o 10:47 am

    • Jej, strasznie mi miło! I jeszcze straszniej dziękuję 🙂 🙂

      16/11/2012 o 11:15 am

  2. super film i super piosenka:))) uwielbiam takie klimaty:)))

    16/11/2012 o 12:18 pm

    • Ależ się cieszę! 🙂 Bardzo, bardzo Ci dziękuję za miłe słowa 🙂

      16/11/2012 o 12:22 pm

  3. Aga

    Kolejna spójność jesień- ta muzyka-Ty…no i Twój operator…jemu talentu także nie braknie 🙂 SUPER!!!

    17/11/2012 o 8:26 pm

    • Och, jakże mogę skomentować takie miodne słowa?! Dziękuję 🙂

      18/11/2012 o 11:30 pm

  4. Tajemniczy Pan X

    Zacne !

    17/11/2012 o 9:38 pm

  5. Ty i brak wiary w siebie? Nie dręcz się, po prostu ciesz się życiem 🙂 To co tworzysz jest piękne, czy to jedzenie, czy zdjęcia, czy filmy czy muzyka i śpiew!

    20/11/2012 o 6:12 pm

  6. Witam serdecznie.
    Nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award. Zapaszam do siebie: http://gotowaniezmilosci.blogspot.com/

    28/11/2012 o 12:36 pm

Skomentuj

