placuszki pietruszkowe z koperkiem

Ostatnio ruch w interesie. Urodzaj wesel, występów, spotkań rodzinnych i różnych innych zajęć pobocznych:) I ciągle brakuje na coś czasu. Jako damski odpowiednik nocnego Marka, oddaję się w objęcia Morfeusza zwykle grubo po 2. w nocy, a i tak towarzyszy mi ciągłe, męczące poczucie, że za mało wycisnęłam z dnia. Zwłaszcza, że dni teraz coraz krótsze. Zakończę te rozważania filozoficznie: tak już pewnie musi być…;)

placuszki pietruszkowe z koperkiem

3 pietruszki
2 cebule
3 ząbki czosnku
3 jajka
3 łyżki mąki
ok 100 g utartego ementalera
pęczek posiekanego koperku
olej do smażenia
sól & pieprz

Obrane pietruszki i cebule starłam na grubych oczkach tarki. Dodałam przeciśnięty przez praskę czosnek, posiekany koperek, ementaler, jajka, mąkę oraz przyprawy. Dobrze wymieszałam, by składniki się połączyły. Smażyłam małymi porcjami na rozgrzanym oleju na złoty kolor z obu stron.

Były pyszne z sosem śmietanowo-czosnkowym, a na drugi dzień z sosem grzybowym:)

6 Komentarzy

  1. Nigdy nie jadłam w takiej postaci pietruszki, jestem ciekawa smaku;)

    09/10/2012 o 9:37 pm

    • Moim zdaniem w takiej formie jest pycha, nabiera nieco orzechowego posmaku 🙂

      16/10/2012 o 11:33 am

  2. jak zawsze jestem zachwycona zdjeciami:))))a placuszki do spróbowania:)))

    10/10/2012 o 12:05 pm

  3. Aga

    Za mną też pietrucha chodzi i jakis krem z białych warzyw może popełnię na dniach, a takie placuszki sobie cenię, z tym, że moje są pietruszkowo -selerowo- marchewkowe. Warzywny, smażony konkrecior dobrze się sprawdza jesienią, zdecydowanie.
    cudnego środowego popołudnia!!

    10/10/2012 o 1:16 pm

    • Warzywka korzeniowe i jesień, to idealne połączenie 🙂 Twoich warzywnych placuszków też bym chętnie spróbowała 🙂
      Pozdrawiam gorąco!

      16/10/2012 o 11:35 am

Skomentuj

