cukinia panierowana

Maraton cukiniowy nadal trawa i jeszcze trochę potrwa, bo jak się już uwezmę, to musi być do wiwatu:)

Na panierowane plasterki cukinii natknęłam się niedawno gdzieś w internecie, ale niestety nie mogę sobie przypomnieć u kogo je podpatrzyłam. Przepis zdecydowanie nie należy do skomplikowanych, a smak jest zaskakująco dobry! Wręcz, nie wiedzieć jak i skąd, pojawia się tam nuta panierowanych pieczarek.

Sposób przyrządzenia trudno nazwać nawet przepisem. Pokrojoną w plastry cukinię oprószyłam mąką, zamoczyłam w rozmąconym jajku, a następnie opanierowałam w bułce tartej z dodatkiem soli, pieprzu, ostrej papryki i parmezanu. Smażyłam na rozgrzanym oleju rzepakowym na złoty kolor. Podałam z sosem curry.

4 Komentarze

  1. Aga

    Uwielbiam! bakłażany i cukinię mogłabym jeść pod każdą postacią, a ta jest chyba najlepiej znana…całe życie nie jadłam mięsa, zatem zamiast kotleta były powyższe – przepysznie chrupiące!

    05/08/2012 o 4:19 pm

    • To prawda, że bakłażany i cukinie to same dobrości – też za nimi przepadam, chociaż od niedawna 🙂 Dla kotleta, rzeczywiście, ciekawa alternatywa 🙂

      06/08/2012 o 1:09 pm

  2. przepyszne zdjęcia, lubię takie.
    bardzo:)
    pozdrawiam ciepło!

    30/08/2012 o 6:08 pm

    • Strasznie się cieszę 🙂 Również pozdrawiam 🙂

      30/08/2012 o 10:03 pm

Skomentuj

