lemoniada z trawą cytrynową

Już zaczynam być nudna, ale co począć! Wylizałam się z jednej choroby, to rozłożyłam się na drugą! Tym razem to, co nawiedza mnie cyklicznie raz do roku – rumień na nodze… Tym sposobem leżakuję i chłodzę nogę;) Ale chłodzę się również wewnętrznie, żeby jakoś przebiedować te męczące upały.

Zdjęciem mojej lemoniady podzieliłam się już na fanpejdżu Polskich Blogów Kulinarnych, z którym to portalem współpracuję już od dawna, ale teraz postanowiłam włączyć się aktywnie w jego tworzenie i teraz również tam można będzie zobaczyć moje zdjęcia:) Bardzo się cieszę z takiego stanu rzeczy:)

Wracając jednak do samej lemoniady. Nic specjalnego, a cieszy. Chociaż w taki upał wszystko, co zimne i mokre potrafiłoby mnie chyba ucieszyć. Ale orzeźwiający napój wzbogacony aromatem trawy cytrynowej tym bardziej. Nie podaję proporcji, bo wiadomo, każdy ma własne preferencje:)

lemoniada

woda gazowana
miód
cytryna
trawa cytrynowa
mięta
kostki lodu

Miód rozpuściłam w niewielkiej ilości ciepłej wody. Wycisnęłam sok z cytryny i rozgniotłam źdźbła trawy cytrynowej. Do karafki wlałam rozpuszczony miód, sok z cytryny, wrzuciłam trawę cytrynową, lekko rozgniecione listki mięty i kostki lodu. Dopełniłam gazowaną wodą mineralną i dokładnie wymieszałam.

12 komentarzy

  1. od kilku dni mówię o lemoniadzie. od kilku dni marzę o lemoniadzie. pora ją wreszcie zrobić!

    05/07/2012 o 8:24 pm

  2. będzie mi się śniła, póki jej nie spróbuje…
    pewnie wstanę w nocy by ją zrobić! 🙂
    wygląda przecudownie.

    05/07/2012 o 10:12 pm

    • Dziękuję ogromnie za miłe słowo 🙂

      05/07/2012 o 10:21 pm

      • Rewelacja;) Pewnie smakuje lepiej niż wygląda;)

        07/07/2012 o 7:37 pm

      • 😉 Możliwe, możliwe 😉

        08/07/2012 o 10:25 pm

  3. Pat

    Genialne! 🙂

    07/07/2012 o 2:35 pm

  4. Aga

    Upał trzeba poskromić kategorycznie, ja to robię za pomocą Gazpacho – pierwszy raz mi na prawdę smakuje!
    Twoja lemoniada musiała być wyborna..kiedyś spróbuję tej mieszanki. pozdrawiam baaardzo, choć nie powiem, że gorąco by dodatkowo nie podbijać temperatury . 😉

    08/07/2012 o 5:59 pm

    • O gazpacho, super sprawa! Zwłaszcza w Twoim wykonaniu 🙂
      Pozdrawiam!

      08/07/2012 o 10:25 pm

  5. Po pierwsze te zdjęcia mnie urzekły i nie moge nacieszyć oczu.Chyle czoła-gadżety na zdjęciach przecudne.
    Lemoniade poprosze to sobie tu posiedze i pooglądam:-)

    29/07/2012 o 6:43 pm

Skomentuj

