krótkie podsumowanie zeszłego tygodnia ;)

Studia zakończone i uczczone znanym i lubianym winem musującym;) Teraz, jak z radością to określam, jestem pełnokrwistą nauczycielką rytmiki i mam na to papiery;) Jupi! Pierwsze dni ‚wolności’ upływają mi jednak pod znakiem kataru i bólu gardła. Jak to mówią, taka karma.

Zawsze jak już uporam się z jakimś materiałem, zdam egzamin, obronię pracę, towarzyszy mi takie dziwne uczucie, że jednak powinnam otworzyć książki i się jeszcze trochę pouczyć. Potrzebuję zwykle paru dni, by oswoić się z faktem, że edukacja (a przynajmniej pewien jej etap;)) została zakończona, a czytać będę tylko dla przyjemności. Bardzo lubię świadomość, że skończyłam to, co zaczęłam:)

Zaraz po obronie obchodziłam urodziny, a po południu zaliczyliśmy jeszcze spotkanie w gronie Rodziny z okazji imienin Babci D.:) Poniżej moje urodzinowe zdobycze i resztki z imieninowego stołu. Wcześniej oddałam się konsumpcji, a gdy przyszło co do czego, mało zostało do fotografowania;)

8 Komentarzy

  1. Bea

    Gratuluje!!! Ja juz prawie nie pamietam, jak to jest gdy sie konczy studia 😉
    I najlepsze zyczenia urodzinowe przy okazji! ‚Zdobycze’ bardzo sympatyczne 🙂

    Pozdrawiam serdecznie!

    25/06/2012 o 7:28 pm

    • Bardzo dziękuję 🙂 To były ‚tylko’ studia podyplomowe, ale dla mnie to był duży stres. Wszystkie egzaminy = stres 😉 Taka już moja natura. Ale pocieszam się, że chyba nikt nie kocha egzaminów 😉

      25/06/2012 o 7:29 pm

  2. Aga

    Zdrówka! Niegasnącej inwencji w ważnych dla Ciebie dziedzinach życia i spełniania się w nich. I niechaj dzieci łaskawe Ci będą… pracowałam kiedyś z dzieciakami i to nie jest łatwy chleb ( za to przyjemny całkiem). pa!

    25/06/2012 o 8:37 pm

  3. Zainteresowana

    Spóźnionego najlepszego ;P

    26/06/2012 o 11:55 pm

  4. Alicja

    Serdeczne gratulacje z okazji zdanego egzaminu i niedawnych urodzin!
    Gorąco życzę, żeby zdobyta wiedza została teraz pomyślnie i z wieloma sukcesami przekazywana dalej. Zdrówka życzę i serdecznie pozdrawiam
    🙂

    27/06/2012 o 9:50 am

    • Cóż mogę powiedzieć, strasznie dziękuję!!! 🙂

      27/06/2012 o 12:03 pm

Skomentuj

