kryzysowe jadło

Panuje tu ostatnio zastój kulinarny, który spowodowany jest moją trwającą sesją i pisaniem pracy dyplomowej, z czego już się byłam spowiadałam niedawno. Niestety, siłą faktu, mało gotuję i ograniczam się tylko do potraw ze słoika, lub takich, których przygotowanie wymaga zmieszania kilku składników i ugotowania makaronu. Odmroziłam też fasolkę po bretońsku od Babci i maminy bigos. Ale na szczęście lubię takie proste jedzenie i absolutnie nie przeszkadza mi, że przez trzy dni pod rząd kuchnia wydaje tylko spaghetti z czosnkiem, szpinakiem lub pesto, albo ziemniaki zapiekane z cebulą i kiełbasą. Zalicza się to do jadła kryzysowego, bo powstaje na szybko, z zastanych składników, bez kombinowania i zastanawiania się. Wszystko, co jest, do gara i już za chwilę można się raczyć! Może nie, jak to mówią, „po pańsku”, ale mimo to smacznie:)

7 Komentarzy

  1. Aga

    Efekty Twojej kryzysowej aktywności wskazują, że masz niebywały zmysł aranżacyjny… dania banalne trudno jest ładnie zaprezentować. Te powyżej zdają sie manifestować, że w prostocie siła! Na marginesie, współczuję egzaminów. Dobrze, że ja mam ten etap za sobą….

    20/06/2012 o 2:09 pm

    • Wielkie dzięki za te słowa otuchy i tak miłą ocenę mojej, jak to raczyłaś pięknie ująć, „kryzysowej aktywności” 🙂

      A co do egzaminów, to to chyba nigdy nie będzie za mną 😉 To są moje trzecie studia, ale nie powiedziałam jeszcze ostatniego słowa w kwestii szeroko pojętego „poszerzania horyzontów” 😉

      20/06/2012 o 2:39 pm

      • Aga

        Tym bardziej podziwiam i trzymam kciuki!

        20/06/2012 o 10:20 pm

      • Dziękuję 🙂 🙂

        20/06/2012 o 11:56 pm

      • A podziwiać nie ma czego! Ale mimo to, bardzo dziękuję 🙂

        20/06/2012 o 11:58 pm

  2. Niby kryzysowo, a wygląda tak apetycznie, że aż chce się zjeść to wszystko;)

    20/06/2012 o 9:14 pm

Skomentuj

