szparagi z szynką parmeńską

Jeśli idzie o szparagi, nie uznaję wydziwiania. Tylko klasyka! Najlepsze po prostu z masłem i bułką tartą. Albo z parmezanem. Albo z jajkiem. Albo z szynką parmeńską. Dziś to ostatnie połączenie właśnie. Trudno nazwać przepisem białe szparagi owinięte plastrem suszonej, słodkawej szynki… Ale z młodymi, posypanymi koperkiem ziemniaczkami i szklanką zimnego kefiru nie mają sobie równych!

Gdyby ktoś kiedyś postawił mnie pod ścianą i zmusił do wytypowania mojego ulubionego smaku ever, byłyby to bez wątpienia szparagi (najlepiej białe) ex aequo z fasolką szparagową, którą uwielbiam równie mocno:)

7 komentarzy

  1. Chwilę mnie tu nie było i proszę, wysyp nowych przepisów! Szparagi z szynką uwielbiam i popieram niewydziwiactwo w tej kwestii. Bardzo ładne fotki.

    28/05/2012 o 10:45 am

  2. Niby klasyka, ale jeszcze nie próbowałam, może jeszcze kupię pęczek szparagów przed końcem sezonu.

    29/05/2012 o 6:30 pm

  3. Niby klasyka, ale ja jeszcze nie próbowałam. Może kupię jeszcze pęczek szparagów przed końcem sezonu:)

    29/05/2012 o 6:32 pm

    • Trzeba, trzeba! Wiosna bez szparagów w kuchni nie ma racji bytu 😉

      30/05/2012 o 10:04 am

  4. Aga

    szparag, szparagiem, ale te Twoje zdjęcia, ta gra światła z cieniem, śmiem przypuszczać, że dzięki Tobie słupek spożycia tych rarytasów w Polsce wzrósł gwałtownie. czapki z głów!

    15/06/2012 o 9:25 pm

    • Och, proszę, nie zawstydzaj mnie 😉 A tak poważnie, to STRASZLIWIE dziękuję 🙂

      15/06/2012 o 9:28 pm

Skomentuj

