czosnkowe grzanki z kumpiakiem, kiwi, serem pleśniowym i miodem

No i cóż, mamy zapusty:) Czas przyjemnych spotkań i równie przyjemnego ‚czegoś na ząb’;) A zdradliwe to ‚coś’ jest, że hej! Zawsze skuszę się na odrobinę więcej niżby przystało. A potem tylko płacz i zgrzytanie zębów… Ale co tam, w karnawale należy to sobie jakoś przebaczyć.

czosnkowe grzanki z kumpiakiem, kiwi,
serem pleśniowym i miodem

ok. połowa bagietki

2 łyżki masła czosnkowego

 4 plastry kumpiaku

kiwi

ser pleśniowy (u mnie camembert z ziołami)

miód (u mnie wrzosowy)

grubo zmielony czarny pieprz

Pokrojoną wekę posmarowałam masłem czosnkowym i opiekłam w opiekaczu. Na każdą kromkę położyłam po kawałku sera pleśniowego, kumpiaku i plasterku kiwi. Kromki polałam miodem i posypałam grubo zmielonym pieprzem.

Za inspirację posłużył mi przepis z ‚Biedronkowej’ gazetki karnawałowej. 

 

12 Komentarzy

  1. świetny pomysł z tym kiwi! 🙂

    10/01/2012 o 7:22 pm

  2. wygląda naprawdę fajnie 🙂 jutro próba ….

    10/01/2012 o 11:01 pm

    • Bardzo się cieszę, że się spodobało 🙂
      Dziękuję za komentarz 🙂

      10/01/2012 o 11:39 pm

  3. wegewegetacja

    Piękne! W wersji bezkumpiakowej spróbuję na pewno 🙂

    11/01/2012 o 12:01 am

    • Warto, warto, chociaż bez kumpiaczku, to nie będzie to samo 😉

      12/01/2012 o 11:33 am

  4. Rewelacyjne te grzanki! Fantastyczne połączenie smaków, a kumpiak wprost uwielbiam:) Po takim śniadaniu nie ma szans, żeby mieć zły dzień:)

    12/01/2012 o 10:17 am

    • To prawda 🙂
      Bardzo dziękuję za miły komentarz 🙂

      12/01/2012 o 11:34 am

  5. Proste danie, ale za to jakie cudne zdjęcia! Czemu ja tak nie umiem:(

    13/01/2012 o 10:15 pm

    • Strasznie dziękuję 🙂
      Ale z tą jakością zdjęć, to nie przesadzajmy. Ciągle się uczę, a wciąż jest wiele niedociągnięć. Niemniej jednak komentarz bardzo mnie ucieszył 🙂

      Zaglądnęłam również na Twój blog – przepisy są bardzo ciekawe, a zdjęcia zachęcające 🙂 Na pewno będę Cię odwiedzać 🙂

      13/01/2012 o 11:01 pm

  6. Maria łukowiec

    Smakowite te grzanki!!!Spróbuję na pewno;)Pozdrawiam

    22/01/2012 o 12:11 pm

    • Bardzo się cieszę 🙂
      Dziękuję za komentarz i również pozdrawiam!

      23/01/2012 o 9:29 pm

Skomentuj

