deser à la trifle

Jejku, jak miło, że nastały wreszcie Święta! Tyle czekania i są! Gorzej, że już niedługo:( Ale nie pozostaje nic innego, jak tylko cieszyć się, że właśnie trwają:) Że lampki migają na choince i że zaraz znów jedziemy na kolejne spotkanie w gronie Rodziny:)

A dziś moje świąteczne wydanie deseru na podobieństwo trifle. Z piernikami i aromatem kokosowym. Zainspirował mnie przepis z blogu Feeria Smaków więc przygotowałam z okazji Bożego Narodzenia swoją (nieco zubożoną;)) wersję.

Wszystkim moim Czytelnikom życzę WSZYSTKIEGO BOŻONARODZENIOWEGO:)

świąteczny deser piernikow0-egzotyczny
(2 porcje)

4 pierniki bez polewy (np. Katarzynki)

4 łyżki likieru kokosowego

4 łyżki dżemu pomarańczowego

bita śmietana

płatki migdałowe

utarta czekolada

przyprawa do piernika
(cynamon, kardamon, imbir)

Do dwóch kieliszków pokruszyłam pierniczki, zostawiając odrobinę do posypania wierzchu deseru. Pierniczki nasączyłam likierem kokosowym, pokryłam dżemem pomarańczowym. Całość pokryłam grubą warstwą bitej śmietany, a wierzch posypałam utartą czekoladą, pokruszonym piernikiem, przyprawą do piernika oraz płatkami migdałowymi.


2 komentarze

  1. pierniczki i pomarańczowy dżem i bita śmietana.. jestem zachwycona.

    25/12/2011 o 4:11 pm

Skomentuj

