naleśniki z pieczonym schabem i serami

To, co w kuchni lubię szczególnie, to przygotowywanie czegoś z niczego. Chociaż w tym wypadku trudno powiedzieć, że z ‚niczego’. Niedawno Rodzice obchodzili Perłowe Gody i oprócz ceremonii kościelnej odbyła się również z tej okazji impreza dla najbliższej rodziny. A jak impra, to i bufet. No a potem góra ‚resztek’, które ja chętnie przygarnęłam i nie pozwoliłam się im zmarnować.

Został między innymi pyszny pieczony schab z morelami i wspaniałe sery pleśniowe, które wykorzystałam jako nadzienie pełnoziarnistych naleśników. Naleśniki dają tak wiele możliwości, a poza tym są cudownym opakowaniem na przeróżne resztki.

A o tym, jak cudowna jest tegoroczna jesień (na razie;)) nawet nie wspominam!

naleśniki z pieczonym schabem
i serami

4 naleśniki z pełnoziarnistej mąki

4 plastry pieczonego schabu

po kawałku serów (u mnie Chaussée aux Moines, Coulommiers i Beaufort )

czarne oliwki

jogurt naturalny zmieszany ze zgniecionym ząbkiem czosnku
(może być więcej niż jeden;))

pęczek szczypiorku

łyżeczka oliwy

Naleśniki posmarowałam sosem jogurtowo-czosnkowym, a następnie napełniłam pokrojonym w małe kawałki i podsmażonym na niewielkiej ilości oliwy schabem oraz pokrojonymi serami i oliwkami.

Wstawiłam naleśniki na parę minut pod rozgrzany grill tak, by sery się rozpuściły. Na koniec posypałam posiekanym szczypiorkiem.

2 komentarze

  1. Wyglądają przepysznie!

    17/10/2011 o 4:40 pm

Skomentuj

