koreczki arbuzowe

Sezon arbuzowy trwa:) Wszystko co arbuzowe, ogórkowe, melonowe, to jak najbardziej mój smak. A najbardziej zapach! Jedne z moich ulubionych perfum, to chyba najbardziej znany zapach od Davidoff’a – Cool Water, przez niektórych przezywany ‚ogórkiem’;)

Arbuz najchętniej spożywam po prostu – wgryzając się w jego miąższ lub też pod postacią wydrążonych i schłodzonych kuleczek. Właśnie takie kuleczki postanowiłam połączyć z resztą sera bałkańskiego, który wykorzystywałam wcześniej jako dodatek do zupy cukiniowej. Miks taki jest, nie ukrywajmy, dość specyficzny (zauważyłam, że w odniesieniu do kuchni, słowo ‚specyficzny’ często ma zabarwienie pejoratywne. Ale tym razem nie to miałam na myśli;)), ale wszystkim tym, którym nieobce i nieprzykre są mariaże smaków słodkich i wytrawnych powinien przypaść do gustu:)

Składniki:

– arbuz

– ser bałkański

– sałata

– przyprawy: kolorowy pieprz

– wykałaczki

Z miąższu arbuza wydrążyłam kuleczki i posypałam je grubo zmielonym kolorowym pieprzem. Ser bałkański pokroiłam w kostki a z porwanych na małe części liści sałaty złożyłam małe ‚bukieciki’.

Na wykałaczki na bijałam kolejno: kuleczki arbuzowe, kostki sera i ‚bukieciki’.

2 komentarze

  1. Połączenie sera z arbuzem musi być ciekawe! Wypróbuję jak tylko zaopatrzę się w składniki!

    17/08/2011 o 2:38 pm

    • Owszem, jest 🙂 Bardzo polecam i dziękuję za komentarz 🙂

      17/08/2011 o 4:14 pm

Skomentuj

