zielone szparagi z wędzonym łososiem

 

Ostatnio ‚zaniemogłam’ – wysypka w guście rumienia umiejscowiona na prawym odnóżu całkowicie mnie unieruchomiła i wyłączyła z obiegu na blisko tydzień. Zakupami zajmował się naturalnie Gregor, ale również Matczysko martwili się o nasz byt i przysłali Brata mego z wałówką;) Narzekać nie zamierzam, bo wśród prowiantu znalazł się kalafior, żółta fasolka szparagowa, zielone szparagi i soczyste pomidory – wszystko świeżusieńkie, prosto z Kleparza, na który, z przyczyn obiektywnych, nie byłam w stanie doczłapać się o własnych siłach. A przelewek nie ma, trzeba się spieszyć z kupowaniem sezonowych warzyw, bo sezon ma to do siebie, że dość szybko się kończy!;)

Składniki:

– pęczek zielonych szparagów

– 100 g płatów wędzonego łososia

– garść tartego parmezanu

– przyprawy: sól, cukier

Oczyszczonym szparagom poodcinałam zdrewniałe końcówki, ugotowałam je w osolonej i lekko posłodzonej wodzie.

Gotowe szparagi owinęłam kawałkami płatów łososia i posypałam startym parmezanem.

2 komentarze

  1. niesamowita jest ta zieleń na Twoich zdjęciach.

    21/06/2011 o 9:08 am

Skomentuj

