roladki cukiniowo-łososiowe

‚Roladki’, to może brzmi zbyt dumnie, raczej koreczki. Myślę, że nadadzą się na letnią imprę lub grillowanie. A od biedy i na piknik na łonie natury;) Przyznaję bez bicia, są nieco pracochłonne, ale znam rzeczy bardziej wykańczające, więc nie zaszkodzi zaryzykować, zwłaszcza przez wzgląd na smak, który wszystko wynagradza.

A smakują bardzo świeżo. Twarożek orzeźwia cytrynową nutą i ziołami, grillowana cukinia nadaje słodyczy, a łosoś podkręca całą mieszankę:)

Składniki:

– 100 g płatów wędzonego łososia

– pół małej cukinii

– 100 g serka twarogowego

– kawałek żółtej papryki

– łyżka soku z cytryny

– łyżeczka oliwy

– zioła: koperek, szczypiorek, czosnek niedźwiedzi

– przyprawy: sól, kolorowy pieprz

– wykałaczki

Cukinię pokroiłam wzdłuż na cienkie plastry, oprószyłam przyprawami i ugrillowałam je z obu stron na odrobinie oliwy na patelni grillowej.

Serek twarogowy wymieszałam z przyprawami, ziołami i sokiem z cytryny.

Kiedy cukinia wystygła, na każdym plastrze kładłam po kawałku łososia i pokrywałam serkiem. Każdy plaster dosyć ciasno zwinęłam i dla zabezpieczenia przed rozwałką spięłam wykałaczką. Do każdej roladki dodałam po kawałku żółtej papryki.

6 Komentarzy

  1. Ciekawe zdjęcia 🙂 A cukinię bardzo lubię , więc muszę wypróbować przepis 🙂

    15/06/2011 o 7:21 pm

  2. Bardzo dziękuję za miłe słowa 🙂
    I polecam jak najbardziej moje koreczki 🙂

    15/06/2011 o 7:56 pm

  3. Tajemniczy Pan X

    Świetnie się prezentują 🙂

    15/06/2011 o 10:22 pm

  4. z sokiem z cytryny muszą smakować obłędnie!

    16/06/2011 o 10:39 am

    • Przyznaję, że tak właśnie jest 🙂
      Dziękuję za komentarz 🙂

      16/06/2011 o 10:53 am

Skomentuj

