zioła

Dawno nie było decoupage’u, dlatego dziś mała robótka w postaci kuchennej łopatki urozmaiconej ziołami. Robiona była (już jaakiś czas temu) jako podarunek dla znajomej mojej Mamy:)

A tak w ogóle, to dziś są urodziny mojej Mateńki, dlatego WSZYSTKIEGO URODZINOWEGO dla Niej:)

Z okazji tego święta odwiedziliśmy Rodziców, a Oni ugościli nas przepysznymi plackami ziemniaczanymi z sosem ze świeżych kurek (dzieło Oćca) oraz biszkoptowym torcikiem z ananasem, galaretką i bitą śmietaną (autorstwa Mamy) – istne delicje:)

P.S. A wczoraj znów byłam w Zakopanem;) Po prostu strasznie lubię to miasto! Tym razem wybrałam się tam tylko na chwilę, a popołudnie spędziłam w towarzystwie Mamy, Babci i Brata Antka. Zjedliśmy tradycyjną rybę z frytkami pod Gubałówką, a jako ‚pamiątkę z wycieczki’, Brat sprezentował mi świetny drewniany ‚rozgniatacz’, który niechybanie znajdzie szerokie zastosowanie w mojej kuchni:)

Natomiast w zeszłą sobotę zwiedzaliśmy z Gregorem Tarnów – niedługo dokumentacja. Zwłaszcza z obiadu;)

4 komentarze

  1. Tajemniczy Pan X

    A Ty sprezentowałaś coś bratu??

    25/08/2010 o 10:57 am

    • Hyhy, no On tam już dobrze wie;)
      A fajeczka pyka… 😉

      25/08/2010 o 11:25 am

  2. rzelynska

    no wiesz ?! i Ty się chwalić nie chciałaś ! co jak co ale decoupage wychodzi Ci o milion nieb lepiej niż mi ! 😀

    23/02/2011 o 12:49 am

    • no błagam, nie bluźnij! Ty jesteś masterem i basta! Ja tam coś modzę, ale daaaleko mi do Ciebie:)
      Mimo wszystko, dzięki za miłe słowo:)

      23/02/2011 o 12:56 am

Skomentuj

