szybki kuskus z warzywami

Bardzo lubię kuskus. Ale czego ja nie lubię (oprócz flaczków – choć wierzę, że i w tej, hmm, materii moje preferencje ulegną kiedyś zmianie)?;) Najchętniej przyrządzam go sobie jako dodatek do jakichś jarzyn. Tak jarsko.

Do mojego kuskusu dodałam przypieczony, a wcześniej zamarynowany w oliwie, miodzie i przyprawach miks warzyw: cukinia (musowo!), por, cebula czosnek. Dla podkreślenia świeżości potrawki były jeszcze kawałki pomidora, które dorzuciłam już po wykonaniu fotografii, dlatego na nich nie figurują;) Całość spryskałam, żeby nie powiedzieć: obryzgałam;),  jogurtem naturalnym i znalazłam jako wyjątkowo orzeźwiającą:)

P.S. Moi Rodzice z Bratem i Babcią wypoczywają sobie na słonecznej Sycylii. A tymczasem ja już nie mogę się w żaden sposób doczekać naszego wyjazdu na Hel. Jestem koszmarnie stęskniona za naszym morzem. I za jesienią. Ale dla mnie jesień na szczęście zaczyna się już w sierpniu. Słońce rzuca już inne cienie i czuć słodko-gorzki ‚zapach nostalgii’ – jak wspaniale ujął to Chrobotek.

2 Komentarze

  1. w pełni się zgadzam i to pod każdym względem:) zrobiłam się głodna przez te zdjęcia. ja czasem dorzucam podpieczonego boczku!

    08/08/2010 o 6:27 pm

Skomentuj

