warszawskie kartacze

Nawał roboty spowodowany przez sesję na moich podyplomowych studiach sprawił, że ociągam się z kulinarnym sprawozdaniem z naszego preludium wakacyjnego…

Ale dziś wracam kubkami smakowymi do pysznych kartaczy z nadzieniem mięsno-kapuścianym, okraszonych sowicie przysmażoną cebulką i boczkiem spożywanych w stolicy:)

A co do mojego ubranka: niezniszczalne martensiory — sztruksy Nicole (ciuchownia) — spódnica (India Shop) — bluzka (ciuchownia) — maniorka Punk Terranova — szaliczek (sklep przy Długiej) — torbiszcze C&A

9 Komentarzy

  1. Tajemniczy Pan X

    Ehhh…..i znów wszechobecne mięcho…..

    29/06/2010 o 10:39 am

    • Mięcho dobre jest!
      Może kiedyś do tego dojrzejesz;)

      30/06/2010 o 7:51 pm

  2. Jak patrzę na te smakołyki, to aż mi ślinka cieknie… 😀

    29/06/2010 o 11:07 am

  3. Ojej, aż musiałam na Wikipedi spawdzić co to są kartacze xD Nigdy o nich nie słyszałam (pochodzę z Opolszczyzny), a teraz bym chętnie sprobowała.

    Super wyglądasz na tym pierwszym zdjęciu 😀

    01/07/2010 o 1:28 pm

    • Dziękuję:)

      Ja też jadłam kartacze pierwszy raz i bardzo mi smakowały:)

      01/07/2010 o 3:20 pm

  4. Eruk

    Kartacze kruca fix od nas są! z podlasia(SEJNY) k. mac. Wiec prosze ostroznie z nazwa „warszawskie” kartacze ! foch! a pozatym nie a lepszego dania 🙂

    03/07/2011 o 5:12 pm

    • ‚Warszawskie’ tylko dlatego, że jedzone w Warszawie – jasno to wynika z tekstu. Nikt tu nie twierdzi, że pochodzą oryginalnie z Warszawy. Więc proszę ostrożnie z przekleństwami i fochami. Ale zgodzę się z tym, że są smaczne 😉

      03/07/2011 o 10:21 pm

  5. Lena

    W jakiej restauracji je jadłaś?

    17/01/2016 o 1:56 am

Skomentuj

