królewskie śniadanko;) i Dzień Ojca

WSZYSTKIM OJCOM (a zwłaszcza naszym:)) ŻYCZĘ WSZYSTKIEGO DNIOOJCOWEGO Z OKAZJI DNIA OJCA:)

Wróciliśmy, chwalić Boga, cało i zdrowo:)

Zwiedziliśmy nieco Warszawę (o tak, jestem OCZAROWANA!), uczestniczyliśmy we wspaniałym koncercie Metallicy,  przesiedzielismy w barach wszystkie cztery deszowe dni pobytu w Zakopanem;) i jedliśmy różne pyszne różności, które obcykałam ze wszech stron i nie omieszkam niedługo uraczyć moich Czytelników spożywczą fotorelacją;)

A poniżej śniadanko na modłę lekko brytyjską:  przypieczona bagietka z masłem, wysmażone plastry bekonu i sadzone jajka w kształcie koniczynki i serduszka (trochę się żółtko rozlało, więc do zdjęć zapozowała tylko koniczynka), przygotowane za pomocą super-foremek, które dostałam od Matuli:) Śniadanko mniam mniam, ale ociekające tłuszczem… jutro dużo warzyw!

P.S. Byliśmy dziś zaproszeni do Nowohuckiego Centrum Kultury na bardzo ciekawy musical, With A Child’s Heart, przygotowanie którego koordynowała moja Kuzynka Olura, a występowała w nim m.in. jej córa – Róża:) Show, poprzez muzykę i taniec, przedstawiało życie i twórczość Michaela Jacksona.

A potem przenieśliśmy się na mini imprę dnioojcową u moich Rodziców:)

Skomentuj

