kotleciki jaglane

Pyszne i chyba zdrowe, zwłaszcza, że zjedzone z ‚bukietem warzyw’, czyli brukselką, marchewką, porem, zielonym groszkiem i kalafiorem oraz bombą witaminową w postaci sklepowej surówki:D A oto skład moich kotlecików jaglanych:

– małe opakowanie ugotowanej w bulionie kaszy jaglanej

– łyżka masełka czosnkowego

– garść startego żółtego sera (u mnie serek ze Stróży)

– kawałek pokrojonej w kosteczkę kiełbasy

– parę rozgniecionych ząbków czosnku

– posiekana, podsmażona cebula

– kawałek sera feta pokrojonego w kosteczkę

– posiekana natka pietruszki

– jajko

– bułka tarta

– łyżka ketchupu

– przyprawy (u mnie standard: sól ziołowa, pieprz, papryka, czosnek granulowany)

I nic prostszego jak połączyć składniki, formować z nich kotleciki i smażyć w niewielkiej ilości oleju (rzepakowego):)

A jutro wyjeżdżamy na tydzień do Warszawy i Zakopanego. Ale mam nadzieję, że moi Wierni Czytelnicy nie zapomną o mnie:)

‚Do zobaczenia’ po powrocie:)

3 Komentarze

  1. Chrobotek

    Ja na pewno nie zapomnę 😉

    16/06/2010 o 5:18 pm

  2. Jej, jak miło:) Dziękuję:)

    23/06/2010 o 10:03 pm

Skomentuj

