moja rocznica :)

Niestety, na czas opłakiwania naszej wielkiej tragedii narodowej, z powodu której jest mi, jak pewnie nam wszystkim, potwornie przykro, przypada moja osobista wesoła rocznica.

Mija 14 lat odkąd darzę głęboką miłością całą kochaną Kelly-Rodzinkę:) Od nich, jako młode dziewuszysko, nauczyłam się, że najważniejsze to być sobą, nie bacząc na opinię innych. Stali się moją inspiracją na wielu polach. Dostarczyli mi tylu niezapomnianych emocji. Dlatego na zawsze pozostaną w moim sercu i w słuchawkach;)

Wszystkiego najlepszego dla mnie z okazji rocznicy;)

2 Komentarze

  1. rzelynska

    love love love…. 😛

    23/02/2011 o 1:01 am

Skomentuj

