wesołych Świąt :)

WESOŁYCH ŚWIĄT 🙂

A na dokładkę szybki rzut oka na moją „łowicką kolekcję”, która właśnie się suszy, żeby wyschnąć na Święta:)

Jeszcze do Świąt muszę zdążyć ze zdecoupage’owaniem „nożownika”, czyli takiego stojaka na noże dla mojej Teściowej!

A wczoraj byłam u Babci. Nauczyła mnie haftu „krzyżykowego” i „za igłą”:) Teraz zostaje mi poćwiczyć i wyszywane ludowe kwiaty nie będą miały przede mną żadnych tajemnic;) Chciałabym umieć sobie przyozdobić haftem ubrania…

One response

  1. Chrobotek

    Kurczę pieczone, rewelacja!!! Zamawiam kuraki!! i nie możesz mi odmówić z wiadomych względów 😛

    02/04/2010 o 6:23 am

Skomentuj

