włocławek 2 i nowa zdobycz

Oto i nowe „włocławkowe” kolczyki:

A to mój przeboski i przecudowny haftowany na atłasie pas łowicki wynaleziony w galerii pakamera.pl. Odkąd do mnie przybył nie potrafię przestać się nim zachwycać:) Ma się rozumieć, pierwsze co zrobiłam, to zaciągnęłam sobie przypadkowo jedną nitkę, która teraz trochę wyłazi, no ale cóż…nazwijmy, że oznaczyłam, że to mój;)

Nie ma wyjścia, muszę się nauczyć haftu ludowego! Mam wspaniałą książkę opisującą zdobienia stroju ludowego i hafty polskie autorstwa Elżbiety Piskorz-Branekovej (od Rodzicieli:) drugą mam od Małżonka, o polskich strojach ludowych:)) i powzięłam zamiar zgłębienia jej do tego stopnia by opanować techniki haftu! Muszę się również uśmiechnąć do moich dwóch Babć, które takie hafty już wykonywały jak mnie jeszcze na świecie nie było…Tradycja nie upadnie;) Nie ma wyjścia!

One response

  1. Chrobotek

    Jejku!! Pas jest PRZEWSPANIAŁY!!!

    30/03/2010 o 6:28 pm

Skomentuj

