wieszak

Wieszak to jeden z moich ulubionych przedmiotów do decoupage’u. Tak jak i manekin od razu się kojarzy i zachęca do obróbki. Ten tutaj zrobiłam już dobrych parę miesięcy temu. W listopadzie. Planowałam go spieniężyć, ale wygrało (wrodzone) przywiązanie i teraz „zdobi”, jeśli to nie za duże słowo, mój przedpokój. Nie do ukrycia jest natomiast fakt, że niekoniecznie koresponduje on tematycznie z resztą wystroju;) Ale rychło ten dyskomfort wizualny ulegnie zmianie na skutek „zdecoupage’owania” ramy lustra i szafki, tak, by stanowiły komplet. Mam nadzieję, że „rychło” nastąpi naprawdę „rychło”;)

4 komentarze

  1. Gocha

    Spieniężyć taki wieszak?! Nigdy! To również jeden z moich ulubionych przedmiotów wykonanych przez Ciebie 🙂

    03/03/2010 o 4:49 pm

    • Dzięki Gocha!
      Przekonałaś mnie – nie spieniężę 😉

      03/03/2010 o 4:51 pm

  2. juju

    wow 🙂

    16/04/2010 o 5:53 pm

Skomentuj

