mój pierwszy wpis :)

Kurczę, co za doniosła chwila, mój pierwszy wpis:)

Nie sądzę, żebym przy mojej dzikiej systematyczności często aktualizowała bloga, ale mimo wszystko chcę go prowadzić. Dla siebie. I może kilku najbliższych mi osób. Chcę zeń uczynić zapis chociaż części swojego życia, które tak szybko mi przelatuje, co wprowadza mnie w ustawiczną tęsknotę za przeszłością. Może chociaż te parę wpisów pozwoli mi zatrzymać wspomnienia. A jeśli nie, to poćwiczę się  literacko;) Albo raczej grafomańsko;)

Blog będzie o tym, co lubię. Trochę o gotowaniu, trochę o modzie i stylizacji (my way:)), trochę o ręcznie wykonanej biżuterii i innych użytkowych przedmiotach. Może też i o muzyce  i o upadku NRD ;D

Na początek wykonane (przeze mnie:)) metodą decoupage’ową kolczyki Kamee, na drewienkach typu „biszkopty”, lakierowane na matowo – a co;)

 

2 komentarze

  1. Chrobotek

    uhuhuhu!! wspaniale! niezmiernie się ciesze i czekam na każdą notke z niecierpliwością 😀 a z systematycznością będziemy się nawzajem dopingować!

    24/02/2010 o 9:30 pm

  2. Dzięki za miłe słowo i za wsparcie:)
    Owszem, będziemy się dopingować!
    Ja też z zapartym tchem czekam na Twoje wpisy:)

    26/02/2010 o 8:36 pm

Skomentuj

